Latvijas skolās no 2020./21. mācību gada sāk ieviest kompetenču pieejā balstītu mācību saturu. Jaunais mācību saturs paredz citu pieeju plānošanai un sadarbībai starp skolotājiem. Koučinga metodes un instrumenti var kalpot kā atbalsts gan skolotājiem individuāli, gan skolas vadībai kopumā, ieviešot jaunās sadarbības formas skolā. Koučings kā metode, kas vērsta uz indivīda vai komandas izaugsmi un spēju saredzēt savu ceļu dažādu izaicinājumu priekšā, plaši tiek izmantota biznesa struktūrās, tomēr pārnese uz izglītības sfēru notiek samērā lēni.
Projekta mērķis ir izpētīt projekta dalībvalstu pieredzi un labās prakses piemērus koučinga izmantošanā pārmaiņu vadībā, kā arī atbalstošas un uz izaugsmi un sadarbību vērstas mācību vides veidošanā.
Projektā ir izvirzīti konkrēti specifiskie mērķi:
- Apzināt un apkopot labās prakses piemērus, kas demonstrē kā koučings sekmīgi darbojas dažādu sektoru organizācijās, lai nodrošinātu nepārtrauktu darbinieku izaugsmi.
- Gūt apstiprinājumu, ka koučings ir vērtīgs skolām individuālai un komandas izaugsmei un attīsta savstarpējās sadarbības un mācīšanās prasmes.