Valsts izglītības satura centrs ir izglītības un zinātnes ministra pakļautībā esoša iestāde.
Ko mēs darām?
- Atbildam par mācību saturu skolās.
- Sagatavojam valsts pārbaudes darbus.
- Organizējam eksāmenus cilvēkiem, kam nepieciešamas valsts valodas prasmes apliecības.
- Organizējam Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkus.
- Rūpējamies par to, lai bērniem un jauniešiem brīvajā laikā būtu pieejami dažādi pulciņi.
- Palīdzam bērniem ar speciālām vajadzībām atrast skolu.
Kāda ir mūsu adrese?
Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050.
Kā ar mums sazināties?
Vari zvanīt pa tālruni 67216500.
Vari nosūtīt e-pasta vēstuli uz adresi: visc@visc.gov.lv