Pašvaldības un valsts pārvaldes iestādes
Pašvaldības un valsts pārvaldes iestādes ir atbildīgas par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides koordinēšanu un īstenošanu, izglītības satura īstenošanu un pārraudzību, latviešu valodas apguves atbalsta nodrošināšanu, vispārējās un profesionālās izglītības kvalitātes novērtēšanu, kultūras un radošās industrijas izglītības politikas īstenošanu. Valsts izglītības satura centrs - valsts pārvaldes iestāde, kurai Ministru kabineta 2009.gada 30.jūnija noteikumos Nr.682 „Valsts izglītības satura centra nolikums” noteiktā funkcija ir nodrošināt mācību satura izstrādi vispārējā izglītībā un pārraudzīt tā īstenošanu. Projekta īstenošana dos iespēju VISC paaugstināt darbinieku un citu iesaistīto personu profesionālo kapacitāti un radīt jaunas paaudzes mācību satura dokumentus efektīvai mācību satura un pieejas īstenošanai, metodiskajam nodrošinājumam. Tiks stiprināta VISC institucionālā kapacitāte, aprobētas jaunas formas pārmaiņu komunikācijai un ieviešanai, sadarbības un sociālo partneru iesaistei. Par latviešu valodas apguves atbalsta nodrošināšanu atbildīgā iestāde - Latviešu valodas aģentūra ( turpmāk – LVA). Izglītības un zinātnes ministrija pildīs sadarbības partnera funkciju attiecībā uz digitālajām platformām – informācijas sistēmām, kur IZM saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto ir šo sistēmu pārzinis. Valstspilsētu un novadu pašvaldības, īstenojot sadarbības partnera pienākumus, veido nozīmīgu projekta mērķgrupu vienotas un stratēģiski pārraudzītas profesionālā atbalsta sistēmas izveidei (t.sk. pašvaldību izglītības pārvaldes, to izglītības speciālisti).
Izglītības iestādes
Izglītības iestādes, kuras īsteno vispārējās izglītības programmas pirmsskolas, pamata vai vidējās izglītības pakāpē; izglītības iestādes, kuras īsteno profesionālās izglītības programmas pamata vai vidējās izglītības pakāpē; izglītības iestādes, kuras īsteno profesionālās ievirzes izglītības programmas pamata vai vidējās izglītības pakāpē vai interešu izglītības programmas, tai skaitā nozaru eksperti, konventu pārstāvji, darba vidē balstītu mācību īstenotāji uzņēmumos, nozares eksperti, kuri iesaistīti profesionālās izglītības satura attīstīšanā un vērtēšanā, pašvaldību izglītības speciālisti, profesionālā atbalsta īstenošanā iesaistītie speciālisti, izglītojamie.
Pedagogi
Izglītības iestāžu pedagogi, izglītības iestāžu vadības komandas (izglītības iestāžu vadītāji, direktori, to vietnieki) un citas izglītības programmu īstenošanā un ieviešanā iesaistītās personas, tai skaitā mācīšanās konsultanti, mentori un metodiķi, interešu izglītības un profesionālās ievirzes izglītības pedagogi, atbalsta personāls (psihologi, logopēdi, sociālie pedagogi, pedagogu palīgi, bibliotekāri, karjeras konsultanti, speciālie pedagogi u.c.), darba vidē balstītu mācību īstenotāji uzņēmumos, nozares eksperti, kuri iesaistīti profesionālās izglītības satura attīstīšanā un vērtēšanā, pašvaldību izglītības speciālisti un profesionālā atbalsta īstenošanā iesaistītie speciālisti.
Izglītojamie
Izglītības iestāžu, kuras īsteno vispārējās izglītības programmas pirmsskolas, pamata vai vidējās izglītības pakāpē, izglītības iestāžu, kuras īsteno profesionālās izglītības programmas pamata vai vidējās izglītības pakāpē; izglītības iestāžu, kuras īsteno profesionālās ievirzes izglītības programmas pamata vai vidējās izglītības pakāpē vai interešu izglītības programmas izglītojamie, jo
- viens no 4.2.2.3 pasākuma atbalsta virzieniem ir izglītojamo izcilības veicināšana vispārizglītojošos mācību priekšmetos, nodrošinot talantīgo izglītojamo dalību reģionālos, nacionālos un starptautiskos pasākumos, atbalstot talantu attīstību un izglītības izcilību kopumā;
- pedagogu profesionālā pilnveide ietekmēs izglītojamo kompetences- paaugstināsies skolēnu ar augstiem mācību rezultātiem īpatsvars un samazināsies skolēnu skaits ar zemiem mācību rezultātiem, tādējādi paredzot, ka projekta darbības ietekmēs Izglītības attīstības pamatnostādņu politikas rezultātu, veicinot šādu pamatnostādņu rādītāju sasniegšanu.