Laikā, kad skolās nenotiek mācības klātienē, skolotāji un skolēni ir pakļauti ilgstošai neziņai par to, kad un kā varēsim atgriezties mācīties klātienē, svarīgi identificēt galvenās problēmas un meklēt iespējamos risinājumus.
Tiešsaistes vebinārā aktualizēsim jautājumus par attālināto mācību lielākajiem izaicinājumiem, kas saistīti gan ar iekšējo sadarbību skolā, gan sadarbību starp skolu un vecākiem. Pievērsīsimies sarunas nozīmei un konsultatīvā atbalsta iespējām attālināto mācību laikā, kā arī meklēsim atbildes uz jautājumiem – kā šajā laikā skolotājs var runāt ar skolēnu, kurš mācās attālināti, kā var viņu motivēt, uzmundrināt un atbalstīt.
Par šiem un citiem aktuāliem jautājumiem runāsim piektdien, 2021. gada 29. janvārī, plkst. 16.00
Vebinārā aicinām piedalīties skolotājus, skolu vadības pārstāvjus un citus interesentus.
Šobrīd ir jāpārdomā galvenie uzsvari, vai uzdevumu vietā nav svarīgāk ar bērnu parunāt, lai noskaidrotu, kā skolēns jūtas. Sevišķi svarīgi tas ir tad, ja skolēns darbā attālināti nepiedalās – nesūta uzdevumus, nepieslēdzas attālināti organizētām stundām, nav sazvanāms.
16.00 Izglītības iestāžu izaicinājumi attālināto mācību laikā
- Rolands Ozols, Izglītības kvalitātes valsts dienesta Kvalitātes novērtēšanas departamenta direktors
16.20 Konsultatīvā atbalsta iespējas attālināto mācību laikā
- Liene Voroņenko, Valsts izglītības satura centra projektu vadītāja (ESF projekts “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai”)
- Inese Vilāne, Izglītības kvalitātes valsts dienesta projekta vadītāja (ESF projekts “Atbalsts priekšlaicīgu mācību pārtraukšanas samazināšanai”(PuMpuRS)”
16.35 Rekomendācijas skolotājiem darbam ar bērniem, sniedzot konsultatīvo atbalstu attālināto mācību laikā
- Dace Lonerte, Speciālais pedagogs
- Inga Gulbe, Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas Konsultatīvās nodaļas vadītāja
Vebināra laikā būs iespēja uzdot jautājumus
Vebināram varēs sekot līdz IZM Facebook kontā, pēc pasākuma būs pieejams videoieraksts.