Metodiskie līdzekļi par monitoringa darbiem

Valsts izglītības attīstības aģentūra publicējusi metodiskos līdzekļus ar 2023./2024. mācību gada monitoringa darbu rezultātu analīzi un ieteikumiem skolēnu snieguma uzlabošanai.

Arī 2024./2025. mācību gadā valsts pārbaudes darbi dabaszinībās (vispārīgajā mācību satura apguves līmenī), fizikā, ķīmijā vai bioloģijā (optimālajā mācību satura apguves līmenī) tiks īstenoti monitoringa darba formā. Monitoringa darbi skolēniem būs jākārto 2025. gada 23. aprīlī, izvēloties kārtot monitoringa darbu vienā no minētajiem mācību priekšmetiem. Kā jau iepriekš ziņots, monitoringa darbs nav jākārto skolēniem, kuri paredzējuši kādā no dabaszinātņu jomas mācību priekšmetiem kārtot augstākā līmeņa centralizēto eksāmenu. Lai 2025. gadā iegūtu vidējās izglītības atestātu, jābūt nokārtotam monitoringa darbam vai augstākā līmeņa eksāmenam kādā no minētajiem mācību priekšmetiem.

Lai atbalstītu pedagogus un skolēnus monitoringa darba kārtošanā, Valsts izglītības attīstības aģentūra publicējusi metodiskos līdzekļus, kuros analizēta katra monitoringa darba uzbūve, 2023./2024. mācību gada monitoringa darbu rezultāti, apskatot skolēnu sniegumu katra testelementa izpildē, kā arī sniegti metodiskie ieteikumi skolēniem un skolotājiem.

Metodiskajos līdzekļos analizēts arī skolēnu sniegums augstākā mācību satura apguves līmeņa centralizētos eksāmenos.