Latvijas Universitāte sadarbībā ar Liepājas Universitāti Izglītības un zinātnes ministrijas uzdevumā turpina īstenot pētījumu “Modelis un instruments pieejas “skola kā mācīšanās organizācija” īstenošanas atbalstam izglītības iestādēs”.
Pētījumā tiek veikta aptauja, kuras mērķis ir novērtēt šī pētījuma ietvarā izstrādāto “skola kā mācīšanās organizācija” teorētisko modeli – “skola kā mācīšanās organizācija” dimensijas un to rādītājus. Balstoties uz aptaujā iegūtajiem datiem tiks veikta “skola kā mācīšanās organizācija” teorētiskā modeļa statistiskā un satura validācija.
Jūsu sniegtās atbildes būs liels ieguldījums “skola kā mācīšanās organizācija” modeļa izstrādē, tādēļ jau iepriekš pateicamies, ka piedalāties šajā pētījumā.
Aptauja līdz 21. februāra dienas beigām ir pieejama šeit: https://latvia.questionpro.com/visparejaizglitiba.
Mūsdienu skolās skolēniem ir jāapgūst zināšanas un prasmes, kas viņiem būs nepieciešamas, lai gūtu panākumus neskaidrajā un pastāvīgi mainīgajā rītdienā. Mums visiem kopīgi ir jāstrādā, lai apmierinātu arvien augošās 21. gadsimta skolēnu daudzveidīgās vajadzības. Skola kā mācīšanās organizācija” modeļa veidošana ir svarīga Latvijas vispārējā izglītībā, šīs pieejas nepieciešamība ir uzsvērta Izglītības attīstības pamatnostādnēs, kā arī modeļa ieviešana būs īpaši nozīmīga Skola2030 pilnveidotā mācību satura īstenošanā. Izmantojot “Skola kā mācīšanās organizācijas” pieeju.
Pētījums top ar Eiropas Sociālā fonda atbalstu projektā Nr. 8.3.6.2/17/I/001 „Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide un īstenošana”. Ar pētījuma galaziņojumu plašāku sabiedrību iepazīstinās 2023. gada nogalē.