"Teachers professional wellbeing" izdevuma vāks

2024. gada aprīlī noslēdzas Erasmus+ projekts “Mācīt būt”, kurā  trīs gadu garumā partneri no 8 Eiropas valstīm kopā ar pilotskolām izmēģināja projektā izstrādāto tiešsaistes kursu – videospēli skolotāju profesionālās labklājības veicināšanai, kā arī veica pētījumu par to, kā un cik lielā mērā projektā izstrādātie rīki uzlabo skolotāju labklājības rādītājus.

Kursa mērķis bija palīdzēt skolotājiem attīstīt praktiskās iemaņas savas labklājības uzturēšanai, izmantojot pašvadītu mācīšanos un izmēģinot inovatīvas profesionālās pilnveides prakses. Latvijā projektā iesaistījās 280 pedagogi no 15 skolām.

Balstoties uz projektā veiktā pētījuma rezultātiem, katra partnervalsts izstrādāja ieteikumus politikas veidotājiem pedagogu labklājības veicināšanai izglītības iestādēs.

Ar projektā izstrādātajiem materiāliem var iepazīties VISC tīmekļvietnes projekta sadaļā.

Erasmus+ KA 3 aktivitātes projekts “Mācīt Būt: Atbalsts pedagogu profesionālajai izaugsmei un labklājībai sociāli emocionālās mācīšanās jomā” (Teaching to Be), Nr.626155-EPP-1-2020-2-LT-EPPKA3-PI-POLICY, ir Eiropas politikas eksperimenta iniciatīvas projekts. Tā mērķis ir veicināt skolotāju profesionālo labklājību, izpētot un izmēģinot inovatīvas profesionālās pilnveides prakses.

Līdzfinansē Eiropas Savienība