Pedagogu prof. pilnveide visparējā izglītībā Vispārējā izglītība
Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma veselības un fiziskās aktivitātes jomā

Aicinām līdz 14. oktobrim pieteikties profesionālās kompetences pilnveides programmai "Individualizācijas un diferenciācijas pieeja, īstenojot mācību jomu "Veselība un fiziskās aktivitātes" (36 h), kuru īsteno Rīgas Stradiņa universitāte sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru.

Programmas mērķauditorija: veselības un fiziskās aktivitātes jomas skolotāji: 1.–6. klases pamatizglītības skolotāji (2 grupas); 7.–9. klases pamatizglītības skolotāji (1 grupa) un 10.–12. klases vidējās izglītības skolotāji (1 grupa).

Norises laiks: No 2024. gada 21. oktobra līdz 24. oktobrim (4 dienas).

Norises vieta: RSU Latvijas Sporta Pedagoģijas akadēmija Rīgā, Brīvības gatvē 333.

Pieteikšanās līdz 14. oktobrim, aizpildot pieteikuma anketu

Apstiprinājums par dalību mācībās un mācību grafiks tiks nosūtīts līdz 2024. gada 16. oktobrim. Mācībām 2024. gadā varēsim apstiprināt 100 pedagogus.

Programmas saturs:

  • Mācību satura plānošana veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā, akcentējot diferencēto un individualizēto pieeju (veselību veicinošo aktivitāšu īstenošana sporta nodarbībās – dažāda līmeņa integrēšanas iespējas, īstenojot diferencēto un individualizēto pieeju, ņemot vērā ārsta nozīmētos atvieglojumus un atbrīvojumus; ergonomikas principi, veselībpratības un iekļaujošās izglītības principi sporta nodarbībās);
  • Mācību satura diferencētās un individuālās pieejas īstenošana, lai mācīšanās rezultāts būtu kompetence (Bērnu ar neirodiversitāti iekļaušana sporta stundās; fizisko aktivitāšu indikācijas un kontrindikācijas pie dažādām slimībām; fizisko aktivitāšu pielāgošana dažādu slimību profilaksei (endokrīnās saslimšanas, sirds slimības, skelets, muskuļi); ieteicamā sirdsdarbības frekvence fiziskas slodzes laikā, veselību veicinošu fizisko aktivitāšu slodzes apjoms un intensitāte; autiskā spektra traucējumi – pielāgotās fiziskās aktivitātes slimības simptomu mazināšanai, veselības uzlabošanai un uzturēšanai);
  • Kompleksā snieguma vērtēšanas teorija un prakse (formatīvās vērtēšanas nozīme; skolotāja pašnovērtējuma kompetence, izvērtējot mācību procesa efektivitāti plānoto skolēnam sasniedzamo rezultātu sasniegšanai un sasniegtajiem rezultātiem).

Papildu informācija:

Rīgas Stradiņa universitātes Mūžizglītības centra Attīstības projektu vadītāja Ilona Blekte, tālr. 67062765, e-pasts: ilona.blekte@rsu.lv

Pēc programmas apguves dalībnieki saņems pedagogu profesionālās kompetences pilnveides e-apliecību (elektroniski parakstīta apliecība). Dalība mācībās ir bez maksas (programma tiek īstenota par valsts budžeta līdzekļiem).