Sākumlapa > VISC > Sadarbība un līdzdalība > Projekti > Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai (arhīvs)



Atgriezties sadaļā "Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai"

esf_2014_2020.jpgAtbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai. Arhīvs

Eiropas Sociālā fonda projekts.
Projekta numurs: 8.3.2.2/16/I/001
Finansējuma saņēmējs: Valsts izglītības satura centrs
Īstenošanas laiks: 01.01.2017. – 31.12.2020.
Projekta kopējais finansējums: 32 005 188 EUR
Projektam piešķirtais ES fondu līdzfinansējums: 27 204 409 EUR
Nacionālais publiskais finansējums: 4 800 779 EUR
Projekta mērķis: Nodrošināt Latvijas izglītības pakalpojumu daudzveidību, kas balstīti uz individuālās mācību pieejas attīstību un ieviešanu vispārējās izglītības iestādēs, tādējādi uzlabojot izglītojamo kompetences un mācību sasniegumus.

 

2017.gads

31.08.2017. L.Voroņenko.
20170831.jpg34 Rīgas skolas uzsāks īstenot projektu "Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai"

2017.gada 31.augustā Valsts izglītības satura centra Neformālās izglītības departamenta direktore Agra Bērziņa un Rīgas domes Izglītības, kultūras un  sporta departamenta Izglītības pārvaldes Vispārējās izglītības skolu nodaļas vadītāja Anita Pēterkopa parakstīja sadarbības līgumu par projekta “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai” īstenošanu Rīgas pilsētā.
Izglītojamo individuālo kompetenču attīstības plāns paredz divu mācību gadu laikā 34 Rīgas izglītības iestādēs īstenot vairāk kā 800 dažādus mācību un ārpusstundu  pasākumus, kopā atvēlot tam vairāk kā 4,3 miljonus eiro.
Projekta vadītāja Liene Voroņenko informē, ka šobrīd ir noslēgti sadarbības līgumi ar 74 pašvaldībām, iesaistot 233 izglītības iestādes visā Latvijā. Līdz ar to skolu risinājumi individuālās pieejas attīstībā un skolu izglītības pakalpojuma dažādošanā var tikt uzsākti, t.sk., sasaistot tos ar kopējām izglītības sistēmas pārmaiņām.
“Ir gandarījums par pašvaldību milzīgo darbu, kas paveikts esošās situācijas izvērtēšanā, skolu vajadzību noteikšanā un jaunu risinājumu izstrādē. Šo risinājumu vislielākā ietekme būs jūtama STEM izglītības saturā, jo var novērot, ka dabaszinību apguve un jaunu mācību formu attīstība STEM jomā izglītības iestādēm ir kļuvusi par prioritāti,” uzsver projekta vadītāja Liene Voroņenko.

06.07.2017. L.Voroņenko.
Sadarbības partneru iepirkumu plānu iesniegšana

Sadarbības partneri – pašvaldības, ar kurām ir parakstīti sadarbības līgumi par projekta “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai” īstenošanu, 10 dienu laikā tiek aicinātas iesniegt kalendārā ceturkšņa iepirkumu plānu. Iepirkumu plānā tiek iekļauti visi pakalpojumu iepirkumi, kurus plānots īstenot kalendārajā ceturksnī, t.sk., zemsliekšņa iepirkumi.
Iepirkumu plāni nosūtāmi elektroniski uz e-pasta adresi info@832.visc.gov katra kalendārā ceturkšņa pirmajā darba dienā.
>> Plāna forma [XLSX]

06.04.2017. D.Vilka.
Seminārs pašvaldību deleģētajiem vispārējo izglītības iestāžu direktoriem par individuālās pieejas veidošanu darbā ar izglītojamiem

VISC tālākizglītības programmas „Individuālās pieejas attīstība vispārējās izglītības iestādēs” ietvaros individuālās pieejas veidošanā darbam ar izglītojamiem vispārējās izglītības iestādēs rīko papildus semināru vispārējo izglītības iestāžu direktoriem.
>> Lasīt vairāk

10.02.2017. D.Vilka.
Tālākizglītības pasākumi pašvaldību deleģētajiem pārstāvjiem

VISC rīko tālākizglītības programmu „Individuālās pieejas attīstība vispārējās izglītības iestādēs” (A programma, 12 stundas) individuālās pieejas veidošanā darbam ar izglītojamiem vispārējās izglītības iestādēs. Apmācības pašvaldību deleģētajiem pārstāvjiem notiks visos Latvijas reģionos:

07. martā – Daugavpilī
14. martā – Rēzeknē
21. martā – Rīgā
28. martā - Jēkabpilī
04. aprīlī – Valmierā
11. aprīlī – Jelgavā
18. aprīlī – Liepājā
25. aprīlī – Ventspilī

Pašvaldību deleģētie pārstāvji tiks individuāli uzaicināti dalībai profesionālās pilnveides pasākumos pēc pašvaldības deleģējuma saņemšanas. Apmācības notiks projekta „Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai” (projekta numurs: 8.3.2.2./16/I/001) ietvaros.
>> Lasīt vairāk

Atgriezties sadaļā "Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai"